Dopady nepřítomnosti zaměstnance v práci a náhrada mzdy při pracovní neschopnosti od 1.1. 2009
Ve čtvrtek 6. listopadu jsme uspořádali seminář na téma Dopady nepřítomnosti zaměstnance v práci a náhrada mzdy při pracovní neschopnosti od 1.1.2009. První část semináře vedená JUDr. Petrem Hůrkou, Ph.D. seznámila účastníky s legislativními aktualitami v zákoníku práce a jak správně postupovat při nepřítomnosti zaměstnance v práci. Jaké můžou nastat překážky v práci jak ze strany zaměstnance tak případně i ze strany zaměstnavatele a jak tyto stavy řešit.
Odpolední část přednášel Mgr. Zdeněk Schmied, který zúčastněné seznámil s problematikou náhrady mzdy během pracovní neschopnosti a karantény. Od 1.1.2009 by měl prvních 14 dní neschopnosti platit a evidovat zaměstnavatel. Pan Schmied upozornil na možné překážky a podmínky za jakých náhradu vyplatit. U obou přednášejících byla ohodnocena odbornost v daném tématu a jejich výklad dané problematiky. Účastníci ocenili možnost debaty na dané téma a konkrétní ukázky z praxe. Těšíme se na další spolupráci jak s přednášejícími tak samozřejmě s Vámi účastníky našich seminářů a kurzů.