Průběh a všeobecné informace o seminářích
		  
			Registrovat se můžete zasláním faxového formuláře, e-mailem, prostřednictvím webových stránek nebo telefonicky přes zákaznický servis.
			V zájmu uskutečnění seminářů Vás prosíme o včasnou registraci. Pokud budete objednávat seminář / trénink prostřednictvím našich webových stránek, bude Vám automaticky vygenerováno potvrzení o přijetí objednávky. Následné potvrzení Vaší účasti obdržíte spolu s ostatními informacemi o konání semináře a zálohovou fakturou 14 dnů před konáním prostřednictvím našeho zákaznického servisu. V případě, že po odeslání objednávky Vás do 3 dnů nebude kontaktovat náš zákaznický servis, prosíme o Vaše ověření zadané objednávky. Pokud se seminář nebude konat nebo termín bude přesunut, budeme Vás včas informovat.
			
		 
		  - zákaznická sleva => 10% sleva
		  - při objednání nad 5 účastníků z jedné firmy => skupinová sleva (prosím, kontaktujte 		  
      zákaznický servis)
      Slevy, bohužel, nesčítáme, můžete uplatnit pouze 1 druh slevy.
			
			Účastnický poplatek zahrnuje náklady na seminář, podklady ke každému semináři, celodenní občerstvení. 
Účast na semináři
 je možná pouze po zaplacení účastnického poplatku.
      
			
			V závislosti na typu semináře se počet účastníků liší v zájmu dosažení efektivního průběhu přednášky.
			
			Semináře probíhají v profesionálně zařízených konferenčních místnostech. 
			
			Rezervace v hotelu můžeme zajistit účastníkům na jejich žádost. Občerstvení, oběd a nápoje jsou v ceně semináře. 
			
			Podklady pro seminář Vám připravíme a předáme spolu s osvědčením o absolvování kurzu / odborného semináře přímo
 v místě konání.