Průběh a všeobecné informace o seminářích
Registrovat se můžete zasláním faxového formuláře, e-mailem, prostřednictvím webových stránek nebo telefonicky přes zákaznický servis.
V zájmu uskutečnění seminářů Vás prosíme o včasnou registraci. Pokud budete objednávat seminář / trénink prostřednictvím našich webových stránek, bude Vám automaticky vygenerováno potvrzení o přijetí objednávky. Následné potvrzení Vaší účasti obdržíte spolu s ostatními informacemi o konání semináře a zálohovou fakturou 14 dnů před konáním prostřednictvím našeho zákaznického servisu. V případě, že po odeslání objednávky Vás do 3 dnů nebude kontaktovat náš zákaznický servis, prosíme o Vaše ověření zadané objednávky. Pokud se seminář nebude konat nebo termín bude přesunut, budeme Vás včas informovat.
- zákaznická sleva => 10% sleva
- při objednání nad 5 účastníků z jedné firmy => skupinová sleva (prosím, kontaktujte
zákaznický servis)
Slevy, bohužel, nesčítáme, můžete uplatnit pouze 1 druh slevy.
Účastnický poplatek zahrnuje náklady na seminář, podklady ke každému semináři, celodenní občerstvení.
Účast na semináři
je možná pouze po zaplacení účastnického poplatku.
V závislosti na typu semináře se počet účastníků liší v zájmu dosažení efektivního průběhu přednášky.
Semináře probíhají v profesionálně zařízených konferenčních místnostech.
Rezervace v hotelu můžeme zajistit účastníkům na jejich žádost. Občerstvení, oběd a nápoje jsou v ceně semináře.
Podklady pro seminář Vám připravíme a předáme spolu s osvědčením o absolvování kurzu / odborného semináře přímo
v místě konání.